I نوشیدن آب لیمو اگر من مرحله بیماری 4 کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

I نوشیدن آب لیمو اگر من مرحله بیماری 4 کلیه

لیمو مواد غذایی مغذی است که می تواند منافع بسیاری را برای مردم به طور کلی ارائه شده است، و اغلب به صورت آب استفاده می شود. با این حال، برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، باید به دنبال یک برنامه رژیم غذایی محدود شده است. با این مشکل، مردم هنوز هم می تواند نوشیدن آب لیمو؟

لیمو سرشار از ویتامین C، پتاسیم و اسید فولیک است. همچنین دارای پروتئین غنی، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین C، قند، کلسیم، فسفر و غیره واقعیت است که یکی از این nourishments، آب لیمو می تواند فواید زیر را برای بیماران مبتلا به مرحله را 4 CKD.

1 بهبود سیستم گوارش

آب لیمو می تواند ترشح پروتئاز القاء در معده، و برای تحریک حرکت دودی دستگاه گوارش و کمک به هضم غذا. بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه معمولا اشتها کمی، بنابراین مهم است که برای بهبود دستگاه گوارش.

فشار خون بالا 2 پایین

هنگامی که کلیه ها قادر به حذف سدیم مایع و اضافی در بدن، فشار خون به تدریج افزایش می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، آب لیمو حاوی پتاسیم غنی می تواند اثر سدیم بر فشار خون مبارزه، به منظور کاهش فشار خون بالا.

3 اثر ضد باکتری

نیاسین و سایر اسیدهای آلی در لیمو دارای اثر قوی ضد باکتری است که ممکن است از بدن در حال توسعه عفونت های باکتریایی و مشکلات دیگر محافظت می کند.

4 درمان کم خونی کلیوی

آهن در آب لیمو می تواند به پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن. بنابراین، بیماران مبتلا به کم خونی کلیوی می تواند برخی از آب لیمو بنوشید.

عوارض جانبی آب لیمو برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

با توجه به اهداف فوق، شما ممکن است فکر می کنم که آب لیمو یک انتخاب خوب برای مرحله 4 CKD رژیم غذایی است. در واقع، آن است که همیشه خوب نیست. اگر بیماران دارای سطوح پتاسیم بالا و یا بیماری های کلیوی است که با دیابت ایجاد می شود، باید با استفاده از آب لیمو و لیمو سخت کنترل کنید. اگر می خواهید به خوردن آب لیمو سالم، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین برای اولین بار از مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری کلیه، نوشیدن آب لیمو ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: